.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بلاتکلیفی برج گرگان

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خطاب به شهردار مرکزاستان گفت: عملیات اجرایی برج گرگان به اتمام رسیده، اما هنوز این پروژه برای مردم بلااستفاده مانده است که شهرداری باید در این راستا چاره‎اندیشی کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس حسین ربیعی در پانصد و سی‎وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: مردم منتظر هستند تا به طور رسمی از برج گرگان استفاده کنند که این موضوع باید به زودی از سوی شهرداری گرگان تعیین تکلیف شود.

وی با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی خاطرنشان کرد: این انقلاب با رشادت‎های جانبازان، ایثارگران، شهدا و آزادگان ریشه دوانده و اکنون به درختی تنومند تبدیل شده که لازم است مسئولان به فکر تمامی جانبازان و ایثارگران باشند و خانواده‎های شهدا را نیز هرگز فراموش نکنند.

ربیعی، خواستار تلاش هر چه بیشتر مسئولان و اتخاذ تصمیمات مناسب برای رفع مشکلات ایثارگران، جانبازان و خانواده‎های معظم شهدا در تمامی بخش‎ها شد.

وضعیت مصر به مرز وحشتناک رسیده است

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان به وضعیت نابسامان کشور مصر اشاره کرد و بیان داشت: وضعیت موجود مصر اکنون به مرز وحشتناکی رسیده است و نظامیان مصری بی‎رحمانه مردم بی‎گناه را به خاک و خون می‎کشند که امیدواریم این بحران با کمترین خونرزیزی و حاکمیت مردم مسلمان به سرانجام برسد.

نرخ‎های تاکسی تلفنی باید شفاف‎سازی شود/ فرهنگسرای گلستان به تعطیلی کشیده شده است

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به تعیین تکلیف نرخ تاکسی تلفنی از سوی سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: برای اینکه پاسخگوی شهروندان و رانندگان ناوگان درون‎شهری باشیم باید نرخ‎ها شفاف‎سازی شود تا اعلام رسمی صورت بگیرد.

علی کلاتی، خواستار تعیین تکلیف رستوران شکوه دریا واقع در پارک شهر گرگان و مجموعه تفریحی توریستی بهشت هیرکان شد.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگسرای مرکز استان باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود، خاطرنشان کرد: در 31 اردیبهشت سال جاری لایحه‎ای از طریق شهرداری برای شورای اسلامی شهر گرگان فرستاده شد اما این پروژه هنوز بلاتکلیف باقی مانده است.

کلاتی با بیان اینکه در پروژه مذکور 120 نیروی کارگری مشغول به فعالیت بوده و اکنون این پروژه به تعطیلی کشیده شده است، یادآور شد: باید هر چه زودتر در این راستا تصمیم‎گیری شود تا این پروژه از سرگردانی بیرون درآید چراکه هر چه زمان بگذرد به ضرر شهرداری تمام خواهد شد.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص پلمپ شهر بازی گرگان، اظهار داشت: با توجه به اینکه استفاده از دستگاه‎ها و وسایل بازی غیراستاندارد خطراتی به دنبال دارد باید در این زمینه توجه ویژه‎ای انجام شود، درحالی که طی نامه‎ای، اداره‌کل استاندارد اعلام کرده تمامی دستگاه‎های شهر بازی گرگان استاندارد هستند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.153 seconds.